Een nieuw merkimago voor Guideline Belgium
Eind 2019 werd het duidelijk: een vernieuwd logo zou deel uitmaken van onze nieuwe marketingaanpak.
Een logo dat onze missie en onze waarden zou vertalen.
Een logo dat visuele continuïteit zou bieden met het merk dat al twintig jaar op de markt wordt herkend.
Het is een driedelig logo geworden.
Drie gestileerde vingerafdrukken die verwijzen naar 3 duidelijke kenmerken van de oplossingen die we aan onze klanten bieden:
Bewezen solide. Uniek geïmplementeerd. Radicaal rendabel.
De bedrijfsidentiteit vertaalt zich in de nieuwe website
De moderne bedrijfsidentiteit vertaalt zich alvast in onze nieuwe website en de talrijke e-books die er ter beschikking worden gesteld.
In de toekomst zal deze identiteit geleidelijk haar plaats in onze gehele communicatiestrategie innemen, van productbranding tot bewegwijzering rond het gebouw, of nog de lay-out van onze documenten.
Met deze nieuwe identiteit zullen we onze stempel blijven drukken op de Belgische markt voor productinformatie beheer en database-publishing!
Kenniscentrum